Sepetim ( 0 )

Nasıl Sipariş Verebilirim ?

Nasıl Sipariş Verebilirim ?

1) Öncelikle kaç adet zarf alacaksanız (yüz adet zarf 6tl.) sepete ekleyin 1 kutu (yüz adet İçindir) 

2) Beğendiğiniz davetiyeyi seçin ve çıkan sipariş formunu doldurun.

3) Ödemenizi ve davetiye formunuz onaylandıktan sonra
sizin için örnek tasarım hazırlanıp, e-mail adresinize veya WhatsApp tan gönderilecektir.

4) Bilgilerinizi kontrol edip onaylıyor veya gerekli düzeltmeleri bize bildiriyorsunuz.
(Onayınız alınmadan davetiye baskıya alınmaz)

5) Davetiyenizi  onayladıktan sonra siparişiniz belirtilen teslim süresinde adresinize anlaşmalı kargo ile gönderilir. 
( KARO ÜCRETİ 10 TL ALICIYA AİTTİR)

Dikkat Edilmesi Gerekenler

Dikkat Edilmesi Gerekenler:

Kişiye özel imalat sistemiyle çalışan bir firma olduğumuzdan ödemesi yapılmayan siparişler işleme alınmaz.

İlk tasarım ücretsizdir. Size gönderilen tasarıdan sonra farklı bir ürün seçmek isterseniz ek olarak 20 TL tasarı ücreti alınır.

Tasarı tarafınıza iletildikten sonra vazgeçerseniz 20 TL tasarı ücreti kesilerek ödemeniz iade edilir.

Siparişlerin teslim süresi onayınızdan sonra başlar.


Baskı için onayladığınız siparişiniz en geç yarım saat içinde baskıya alındığından değişiklik yapma ihtimaliniz onayınızdan sonra kesinlikle mümkün değildir.



Onayladığınız halde ürünü almaktan vazgeçmeniz durumunda davetiye ücreti iade edilmez.

Davetiye tasarınız size gönderildiğinde lütfen tasarım dışında harf hatalarına kadar davetiye metnini de kontrol ediniz. Yapılan hatalara rağmen onay verdiğinizde sorumluluğu size aittir.

Onayınızdan sonra baskı sonrası ürünleriniz kontrol edilir. Onay verdiğiniz halinden farklıysa bu hata bize aittir. Size yansıtılmadan hata giderilir veya tekrar basılır.

Davetiye adetinde, ebatlarında ve renk tonlarında %3 - % 10 fire olabilir (beklenenden az ya da fazla).

Üye Olmak Zorunlu Mudur, Ne Gibi Avantaj Sağlar ?

Sitemize üye olarak, her alışveriş yapmak istediğinizde bilgilerinizi tekrar girmek zorunda kalmazsınız ve duyurularımızdan öncelikli olarak haberdar edilirsiniz.

Siparişlerinizin durumunu takip edebilirsiniz. (Ürün Hazırlanıyor , Hazır , Kargoya Verildi vb..)


 

Siparişimi Doğru Olarak Verdiğimi Nasıl Anlarım?

Siparişinizi tamamladıktan sonra, sipariş numaranızın yer aldığı bir metin karşınıza çıkacaktır.

Sipariş numarası, siparişinizin başarılı bir şekilde oluşturulduğu anlamına gelmektedir.

Siparişinizi başarılı bir şekilde tamamlandıktan sonra üye mail adresinize, siparişinize ait bilgiler gönderilmektedir.

Siparişi nasıl takip edebilirim?

Üye girişinizi yaptıktan sonra site tepe bölümündeki "Siparişler" bölümünden siparişinizi takip edebilirsiniz.
Siparişiniz ile ilgili tüm aşamalar bu bölüme yansıtılacaktır.
Siparişler mesai saatleri içinde aynı anda kontrol edilmekte ve saat 17:00'ye kadar verilen siparişler işleme alınmaktadır.
Cumartesi, Pazar verilen siparişler Pazartesi günü; resmi tatillerde verilen siparişler, tatil sonrası ilk iş günü işleme alınmaktadır.

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Davetiye, magnet gibi size özel tasarımları oluşturulan ürünlerde onayınızdan sonra değişiklik kesinlikle yapılamamaktadır. Onayınızı vermeden önce lütfen tüm kontrollerinizi yaptığınızdan ve harf hatalarına kadar tasarımı doğruladığınızdan emin olunuz. Onaydan sonra hiçbir sorumluluk firmamız tarafından kabul edilmez.

Siparişimi nasıl teslim alabilirim?

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişler kargo firmaları aracılığı ile veya duruma göre teslimat şeklinde adresinize gönderilmektedir.

Teslimat aşamasında nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizde seçmiş olduğunuz ürün firmamızdan kontrol edilerek paketlenmektedir.
Yapılan kontroller sayesinde, firmamızdan hiçbir ürünün hasarlı olarak gönderim yapılma ihtimali yoktur.
Teslimat aşamasında, kargo görevlisinden paketinizi teslim almadan önce mutlaka dış pakette herhangi bir zarar, bozulma, deforme olup olmadığını kontrol ediniz. Herhangi bir problem var ise, kargo görevlisine tutanak tutturunuz ve paketi geri gönderiniz.
Tutanak, kargo firmalarının hasarlı paketlerin tespiti ile ilgili olarak vermiş olduğu bir hizmettir.
Ürün tutanak ile birlikte firmamıza iade edilir ve gerekli kontroller yapılarak siparişiniz tekrar işleme alınır.

Teslimat süresi kaç gündür?

Her ürünün açıklama kısmında kargo süreleri belirtilmiştir. Belirtilen sürelere istenmeyen aksamalar durumunda 48 saate kadar(2 iş günü) ek süre uygulanabilir.

Teslim aldığım ürün hatalı/kusurlu, ne yapmalıyım?

Teslim aldığınız ürünü incelediğinizde dijital ortamda onay verdiğiniz tasarım dışında bir kusur varsa, 24 saat içinde firmamıza mutlaka bildiriniz. Süreyi aşmanız durumunda, hatalardan firmamız sorumlu değildir.

Sitenizin güvenliği hakkında nasıl bilgi edinebilirim?

Sitemizin sipariş sayfalarında haberleşme 256 bit SSL ( Secure Socket Layer ) güvenlik teknolojileri kullanılarak sağlanmaktadır.
Bu sayede girmiş olduğunuz kredi kartı bilgileri şifrelenerek bankanıza ulaşmaktadır.
Bu sayfada adres çubuğunda https://... Şeklinde görünmektedir.
Sitemizde bilgilerinizin güvenliğin sağlanması amacı ile RapidSSL 256 bit koruma kullanılmaktadır.

Kredi kartı güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?

Kredi kartı güvenliği öncelikle 3D Secure ( şifreli onay ) ile sağlanmaktadır.
256 bit SSL şifreleme teknolojisi ile bilgiler şifrelenerek bankanıza iletilmekte ve 3.şahısların erişimi engellenmektedir.
Güvenli ortamda yapacağınız işlemlerde siz ve kredi kartını size tahsis eden banka haricinde hiçbir kurum/kuruluş ya da 3.şahıs bilgilerinize ulaşamamaktadır.
Kredi kartı işlem sayfası kart bilgilerini doğrudan banka POS sistemine iletmekte ve işlem sonucu müşteriye bildirilmektedir.
Kredi kartı bilgileri e-posta ya da benzeri yöntemlerle aktarılmamaktadır.
Firma yetkililerimiz dahil olmak üzere bilgilerinize erişilmesi mümkün değildir.

Mesafeli sözleşmeler uygulama esasları hakkında yönetmelik

Ödeme ve teslimat bilgileri

Gizlilik ve güvenlik bildirimleri

Müşteri hizmetlerine hangi saatler arasında ulaşabilirim?

Müşteri hizmetlerimiz:
Hafta içi 09:00 / 18:00 -
Cumartesi : 09:00 / 15:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.
Cumartesi öğleden sonra ve pazar günü müşteri hizmetleri telefon desteği bulunmamaktadır.
Acil durumlarda {info@istedavetiyeci.com.tr} adresine mail atabilirseniz, en kısa sürede sizinle irtibata geçilecektir.